Chất lượng: 32k 128k 320k m4a
 

Rembrandt...Run It Back - Dreamville ;J Cole;Vince Staples

PlaylistDownloads
Chia sẻ bài hátChia sẻ trên facebook
Link bài hát:
Nhúng blog:
Nhúng iframe:
Nhúng forum:
Warning Ghi chú: Bạn đang nghe bài hát Rembrandt...Run It Back do ca sĩ Dreamville ;J Cole;Vince Staples trình bày ở chất lượng âm thanh 32kbps. Bạn có thể tuỳ chỉnh chất lượng âm thanh nghe nhạc mp3 ở các mức 32kbps, 128kbps, 320kbps, 500kbps. Chất lượng âm thanh cao nhất mà bạn có thể tải là Lossless. Bạn được phép nghe nhạc mp3 Rembrandt...Run It Back, tải nhạc Rembrandt...Run It Back về máy và xem lời bài hát Rembrandt...Run It Back hoàn toàn miễn phí.
Rembrandt...Run It Back
Ca sĩ: Dreamville; J Cole; Vince Staples
Album: Revenge Of The Dreamers III Listen Album
Sản xuất: Dreamville/Interscope (2019)

[Chorus: JID]
You don't give a damn, then we don’t give a fuck
On God, I been waitin' for one of y'all pussy niggas to buck
Still starving, ribs touching
Touch the team and you get touched like homescreen buttons
Hoes scream loud, Jennifer Hudson when them thangs start bustin’
Alright.

[Verse 1: JID]
Shit talk and slick talk
Pissed off, stick talk
Diss track, get mad
Rap niggas big trash
Your squad, my squad
Mismatched, pissants
Cheese chase, gym rats
Picture paint, Rembrandts
Tree trunk, thin branch
I leave, come back
This fall, diss all y'all niggas I came up with
My, what a bit of a change up
These niggas lame, we in minimal danger
I got the banger, just give me the next
My nigga put me in the game and I'm ready to flame, I'm anxious
Put the motherfuckin' bank on it.

[Verse 2: J. Cole]
Big nuts hangin', big bucks bringin', fuck 'em all
No slut shamin’, money in the Cayman, I’m appalled
Niggas swear they bangin', feds got ’em singin' on the squad
Crack rock slangin' on blacktop pavement, tryna ball
Line 'em up on the wall, three deep, final call
Knee-deep, squeeze three, beep beep, Tylenol
Pulled up one deep, no squad, just me
Just God, no prob’, real niggas tend to fuck with me
No jewelry, no stunt from me
Just a Bentley truck, and an empty cup of whatever that is
You too concerned 'bout how clever that is
Me, I'm concerned how much bread that it is
Or lettuce that it is
I been got my mama out debt off of this
I'm fucking the game, you niggas is lame
You won't even get a little head out of this
Bet I'ma miss, you niggas is dense, my hits goin' over the fence
How is you niggas so rich? I'm not so convinced, my wrist costin' more than your whip
And I don't wear that no more, that shit there look tacky
Yeah, I'm the G.O.A.T., no nigga, don't at me
Put on your coat, the world gon' get colder
This is my year, don't say I ain't told you, nigga.

[Chorus: JID]
Rembrandt...Run It Back lyrics on ChiaSeNhac.vn
You don't give a damn, then we don't give a fuck
On God, I been waitin' for one of y'all pussy niggas to buck
Still starving, ribs touching
Touch the team and you get touched like homescreen buttons
Hoes scream loud, Jennifer Hudson when them thangs start bustin'.

[Interlude: Vince Staples]
Ayy, ayy, nigga, ayy, ayy
Ayy, yo, uh-uh
Ayy, yo
Ayy, ain't this that, um...
Ayy, ain't this the Dreamville shit? This the, um...

[Verse 3: Vince Staples]
I had a dream, I had a Glock, I had a beam, run it back
I had a dream, she in Celine, I'm in Supreme, run it back
Y'all had the dream, I had the guap, I hit the green, run it back
Ready to go, ready to score, ready for war, run it back
I'm finna bring the summer back
I'm finna bring the Hummer back
Snuck my gun in the function
I bust, he not coming back
Dummy racks, hundred stacks
Police killed 'bout a hundred blacks
Don't get killed tryna run a lap
Nigga don't get killed tryna run a...

Rembrandt...Run It Back - Dreamville ;J Cole;Vince Staples
Cùng ca sĩ
1
Apparently

J. Cole

2
Motiv8

J. Cole

3
Power Trip

J. Cole; Miguel

4
&burn

Billie Eilish; Vince Staples

5
Give It All

With You; Santigold; Vince Staples

6
KOD

J. Cole

7
ATM

J. Cole

8
G.O.M.D.

J. Cole

9
G.O.M.D. (Sickick Version)

J. Cole

10
Work Out

J. Cole

Bài hát liên quan
1
Wet Dreamz

J. Cole

2
Ascension

Gorillaz; Vince Staples

3
Acid Rain

Alexis Jordan; J. Cole

4
Power Trip (Explicit)

J.Cole; Miguel

5
No Role Modelz

J. Cole

6
Work Out

J Cole

7
Intro

J. Cole

8
In The Morning

J. Cole; Drake

9
Foldin Clothes

J. Cole

10
A Star Is Born

Jay-Z; J.cole

Cùng thể loại
1
Please Me

Cardi B; Bruno Mars

2
I Don't Even Know You Anymore

Netsky; Bazzi; Lil Wayne

3
Sunflower

Post Malone; Swae Lee

4
A Lot

21 Savage

5
Sad!

XXXTENTACION

6
Changes

XXXTENTACION

7
I Like It

Cardi B; Bad Bunny; J Balvin

8
Moonlight

XXXTENTACION

9
Esskeetit

Lil Pump

10
Getaway

Hwaji

Album đang được quan tâm
Eye Of The Storm
Năm: 2019
One Ok Rock
Lossless
Weezer (Teal Album)
Năm: 2019
Weezer
Lossless
Cảm nhận: Rembrandt...Run It Back
Bài hát vừa nghe

My playlist (0)



Like CSN trên Facebook