Chất lượng: 32k 128k 320k m4a
 

Queue Jumping - Plan B

PlaylistDownloads
Chia sẻ bài hátChia sẻ trên facebook
Link bài hát:
Nhúng blog:
Nhúng iframe:
Nhúng forum:
Warning Ghi chú: Bạn đang nghe bài hát Queue Jumping do ca sĩ Plan B trình bày ở chất lượng âm thanh 32kbps. Bạn có thể tuỳ chỉnh chất lượng âm thanh nghe nhạc mp3 ở các mức 32kbps, 128kbps, 320kbps, 500kbps. Chất lượng âm thanh cao nhất mà bạn có thể tải là Lossless. Bạn được phép nghe nhạc mp3 Queue Jumping, tải nhạc Queue Jumping về máy và xem lời bài hát Queue Jumping hoàn toàn miễn phí.
Queue Jumping
Ca sĩ: Plan B
Album: Heaven Before All Hell Breaks Loose (Regular) Listen Album
Sản xuất: Atlantic; Warner Music IMT9571681.2 (2018)

In the past yeah you got it wrong
So now you gotta get it right baby, right baby
I know sometimes that they're all over you
Tryna get up in your vibe babe, vibe babe
Don't let yourself be on the side baby
Yeah don't let yourself be lied to
You need somebody on your level
You're far too good to just settle baby.

You got me thinking I'm not drinking
How did I get drunk
I'm off of my face
You got me laughing, got me joking
Got me having fun
Forgetting my place.

You got 'em waiting in line, waiting in line
But I'll jump the queue
You got 'em waiting in line, waiting in line
Just so I can talk to you.

Oh my dear
I'll be jumping that queue
Just to show you I got
All you need right here
I'll do all I gotta do
Just to stay in your spot.

Oh my dear
I'll be jumping that queue
Just to show you I got
All you need right here
I'll do all I gotta do
Just to stay in your spot
Oh my...

Yeah your lovers need to get along
Feeding off these jealous eyes baby, smile baby
Those kind of guys will put their breaks on you
I'll tell you now that's not my style babe, style babe
I'm tryna take you for a ride baby
Take the wheel, I wanna drive with you
I know I'm pushing your pedals
Let me push you to the metal baby.
Queue Jumping lyrics on ChiaSeNhac.vn

You got me thinking I'm not drinking
How did I get drunk
I'm off of my face
You got me laughing, got me joking
Got me having fun
Forgetting my place.

You got 'em waiting in line, waiting in line
But I'll jump the queue
You got 'em waiting in line, waiting in line
Just so I can talk to you.

Oh my dear
I'll be jumping that queue
Just to show you I got
All you need right here
I'll do all I gotta do
Just to stay in your spot.

Oh my dear
I'll be jumping that queue
Just to show you I got
All you need right here
I'll do all I gotta do
Just to stay in your spot
Oh my.

Queue Jumping - Plan B
Cùng ca sĩ
1
La Niña

Zion & Lennox; Plan B

2
Por El Momento

Nicky Jam; Plan B

3
More Is Enough

Plan B; Epic Man

4
What Yo Gonna Do

Plan B

5
Prayin (Original Demo Version)

Plan B

6
Beat
Deepest Shame

Plan B

8
Deepest Shame (Cinematic Remix)

Plan B

9
Deepest Shame (New Machine Remix)

Plan B; Ed Sheeran; Chip; Devlin

10
Deepest Shame (Andy C Remix)

Plan B

Bài hát liên quan
1
Ill Manors (Radio Edit)

Plan B

2
ILL Manors

Plan B

Attack - Plan B
Attack

Plan B

4
End Credits

Chase & Status; Plan B

5
Stay Too Long

Plan B

6
She Said

Plan B

7
Ill Manors

Plan B

8
I Am The Narrator

Plan B

9
Playing With Fire

Plan B; Labrinth

10
Deepest Shame

Plan B

Cùng thể loại
1
OMG

Iggy Azalea; Wiz Khalifa

2
One Hundred

NF

3
Majesty

Nicki Minaj; Eminem; Labrinth

4
Wish (Trippie Mix)

Diplo; Trippie Redd

5
No Stylist

French Montana; Drake

6
Stepping Stone

Eminem

7
Not Alike

Eminem; Royce Da 5'9"

8
ZEZE

Kodak Black; Travis Scott; Offset

9
Realer N Realer

Future; Juice WRLD

10
Overseas

Desiigner; Lil Pump

Album đang được quan tâm
Weezer (Black Album)
Năm: 2019
Weezer
Lossless
Punk Right Now (Remixes) (Single)
Năm: 2019
3Lau; Hyo
Lossless
Cảm nhận: Queue Jumping
Bài hát vừa nghe

My playlist (0)


Like CSN trên Facebook